Oferta: ds. archiwum

Data publikacji: 2007-03-16
Nr ref.: USC/56/2007
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-04-17

Zakres podstawowych czynności

• przyjmowanie zamówień i wydawanie sporządzonych odpisów aktów stanu cywilnego
• sporządzanie odpisów skróconych i zupełnych aktów stanu cywilnego
• opracowywanie pism w sprawach związanych z wydawaniem odpisów
• wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
• kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt zbiorowych dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia wzmianek marginesowych

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne
• wysoki poziom umiejętności społecznych
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klienta
• wiedza z zakresu prawa rodzinnego

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

dok nr 6- usc.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2007-04-17 10:16