Oferta: ds. archiwum

Data publikacji: 2008-01-30
Nr ref.: Nr ref. USC /27 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-03-18

Zakres podstawowych czynności

 

  • przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
  • rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego
  • sporządzanie skróconych aktów stanu cywilnego
  • nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego
  • wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC

Wymagania obowiązkowe

 

  • wykształcenie średnie - specjalność administracja
  • dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

 

  • wykształcenie wyższe - administracja
  • wiedza z zakresu Instrukcji kancelaryjnej oraz KPA

Wymagane dokumenty

Oferty, zawierające życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , z zaznaczonym numerem referencyjnym prosimy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, parter,

Inne informacje:

Prosimy też o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych- Dz. U. Nr 133 poz. 883).

Do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

USC_27.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-03-18 10:57