Oferta: ds. archiwum

Data publikacji: 2008-06-11
Nr ref.: USC/125/2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-02

Zakres podstawowych czynności

- przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego

- rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego

- sporządzanie odpisów skróconych cywilnego zupełnych aktów stanu cywilnego

- nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego

- wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne

- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub obsługi klienta

- wiedza z zakresu prawa rodzinnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzjacych wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_USC_125.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 10:17