Oferta: ds. archiwum
Data publikacji: 2008-10-02
Nr ref.: USC /197 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-11-05
Zakres podstawowych czynności
przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego
sporządzanie odpisów skróconych i zupełnych aktów stanu cywilnego
nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego
wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
obsługa aplikacji internetowej e-podania o wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, nauki społeczne
wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej i obsłudze klienta
wiedza z zakresu prawa rodzinnego
Wymagane dokumenty
cv i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje-do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-11-05 13:16