Oferta: ds. rejestracji stanu cywilnego
Data publikacji: 2011-11-21
Nr ref.: USC/88/2011
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. rejestracji stanu cywilnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-12-12
Zakres podstawowych czynności
- Obsługa klienta w ramach rejestracji urodzeń i małżeństw
- Sporządzanie projektów aktów oraz odpisów aktów urodzenia i małżeństwa
- Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją urodzeń i małżeństw
- Wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym obsługi klienta
- umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
- dokładność, skrupulatność
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
- wiedza z zakresu prawa rodzinnego
- znajomość języka angielskiego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-12-12 11:59