Oferta: ds. rejestracji stanu cywilnego

Data publikacji: 2011-11-21
Nr ref.: USC/88/2011
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. rejestracji stanu cywilnego

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-12-12

Zakres podstawowych czynności

  • Obsługa klienta w ramach rejestracji urodzeń i małżeństw
  • Sporządzanie projektów aktów oraz odpisów aktów urodzenia i małżeństwa
  • Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją urodzeń i małżeństw
  • Wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe -  administracja, nauki społeczne
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą klienta
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym obsługi klienta
  • umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
  • dokładność, skrupulatność
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
  • wiedza z zakresu prawa rodzinnego
  • znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_SC_88_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2011-12-12 11:59