Oferta: ds. udostępniania danych z aktów stanu cywilnego

Data publikacji: 2014-07-17
Nr ref.: USC /57/2014
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. udostępniania danych z aktów stanu cywilnego

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-12

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa klientów w sprawach odpisów aktów stanu cywilnego /przyjmowanie wniosków, ich rejestracja oraz wydawanie odpisów i zaświadczeń/
  • sporządzanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń z ksiąg i akt zbiorowych
  • prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wydawaniem odpisów
  • obsługa aplikacji internetowej e-podania o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne, humanistyczne
  • minimum roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych
    z obsługą klienta
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i prawa o aktach stanu cywilnego
  • dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Ms Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-08-12 09:42