Oferta: ds. zmian w aktach stanu cywilnego
Data publikacji: 2016-04-11
Nr ref.: USC /42/2016
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. zmian w aktach stanu cywilnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-05-31
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach stanu cywilnego
- nanoszenia zmian w aktach stanu cywilnego, przyjmowanie wniosków
- sporządzanie protokołów, rejestracja danych i kompletowanie akt
- prowadzenie spraw i postępowań administracyjnych w zakresie aktów stanu cywilnego
- sporządzanie projektów dokumentów w związku z prowadzonymi postępowaniami (zawiadomień, wezwań, postanowień, decyzji)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum rok doświadczenia w administracji publicznej na stanowiskach związanych ze stosowaniem procedury administracyjnej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- dobra umiejętność obsługi programów w Pakiecie MS Office i Lex
- dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i dokładność
- umiejętność poprawnego sporządzania pism
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- komunikatywna znajomość języków obcych - angielski/niemiecki
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-05-31 14:11