Oferta: ds. zmian w aktach stanu cywilnego

Data publikacji: 2023-12-04
Nr ref.: SC/194/2023
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. zmian w aktach stanu cywilnego

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-01-08

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań  wyjaśniających  w sprawach stanu cywilnego oraz nanoszenia zmian w aktach stanu cywilnego, w tym m.in.:

-       rejestrowanie korespondencji, obsługa zleceń w Bazie Usług Stanu Cywilnego

-       przyjmowanie wniosków od interesantów

-       kompletowanie akt spraw

-       przygotowywanie projektów pism, protokołów oświadczeń

-       prowadzenie spraw związanych ze sprostowaniem/uzupełnianiem aktów stanu cywilnego

-       prowadzenie postępowań w celu usunięcia niezgodności w rejestrze PESEL

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej w zakresie stosowania procedury administracyjnej   
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego
  • umiejętność stosowania przepisów prawnych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym profesjonalnej obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

  • wyksztalcenie kierunkowe - prawo, administracyjne lub nauki społeczne
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w rejestracji aktów stanu cywilnego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - ul. Libelta 16/20
  • praca  administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ wynikach naboru_USC_194_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-01-08 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-01-08 12:35