Oferta: ds. administracyjnych

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: USC /71/2016
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-07

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z  przepływem, rejestrowaniem korespondencji
  • przekazywanie ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych do Archiwum Państwowego
  • opracowywanie sprawozdań z zakresu działalności Urzędu Stanu Cywilnego
  • prowadzenie ewidencji umów i pieczęci, rachunków i faktur oraz spraw związanych ze sprawozdawczością budżetową
  • zamieszczanie materiałów informacyjnych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz obsługa platformy ePUAP

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne
  • doświadczenia w pracy administracyjnej oraz obsłudze klienta w jednostkach administracji samorządowej
  • wiedza z zakresu stosowania Instrukcji Kancelaryjnej 
  • znajomość przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego
  • dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i dokładność
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z rejestracją stanu cywilnego
  • doświadczenie w obsłudze kancelarii, sekretariatu

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta oraz czynnościami na wysokości do 3 metrów i kontaktem z archiwalnymi dokumentami. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_USC_71_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: info o naborze 71/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-07-07 14:31