Oferta: ds. archiwum
Data publikacji: 2008-01-30
Nr ref.: Nr ref. USC /27 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-03-18
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
- rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego
- sporządzanie skróconych aktów stanu cywilnego
- nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego
- wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie - specjalność administracja
- dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - administracja
- wiedza z zakresu Instrukcji kancelaryjnej oraz KPA
Wymagane dokumenty
Oferty, zawierające życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , z zaznaczonym numerem referencyjnym prosimy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, parter,
Inne informacje:
Prosimy też o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych- Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-03-18 10:57