Oferta: ds. archiwum
Data publikacji: 2008-06-11
Nr ref.: USC/125/2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-07-02
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
- rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego
- sporządzanie odpisów skróconych cywilnego zupełnych aktów stanu cywilnego
- nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego
- wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub obsługi klienta
- wiedza z zakresu prawa rodzinnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzjacych wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-02 10:17