Oferta: ds. archiwum

Data publikacji: 2008-10-02
Nr ref.: USC /197 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-11-05

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie zamówień i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego

  • rejestracja korespondencji i wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego

  • sporządzanie odpisów skróconych i zupełnych aktów stanu cywilnego

  • nanoszenie przypisów w aktach stanu cywilnego

  • wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC

  • obsługa aplikacji internetowej e-podania o wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, nauki społeczne

  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej i obsłudze klienta

  • wiedza z zakresu prawa rodzinnego

Wymagane dokumenty

cv i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje-do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_USC_197.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-11-05 13:16