Oferta: ds. małżeństw
Data publikacji: 2008-10-02
Nr ref.: USC /198 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. małżeństw
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-11-05
Zakres podstawowych czynności
udzielanie informacji dotyczących zawarcia związku małżeńskiego obywateli polskich i cudzoziemców
prowadzenie rejestrów oraz wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych i zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
sporządzanie aktów małżeństw na podstawie przyjętych zapewnień, zaświadczeń, decyzji administracyjnych, postanowień sądowych oraz odpisów z tych aktów
przyjmowanie par zamierzających zawrzeć związek małżeński w USC lub konkordatowy, kompletowanie dokumentów, ustalanie terminów ślubów
prowadzenie ewidencji małżeństw, sporządzanie statystyk, prowadzenie korespondencji
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, nauki społeczne
wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym obsługi klienta
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej i obsłudze klienta
wiedza z zakresu prawa rodzinnego
Wymagane dokumenty
cv i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje-do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-11-05 13:20