Oferta: ds. małżeństw

Data publikacji: 2008-10-02
Nr ref.: USC /198 /2008
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. małżeństw

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-11-05

Zakres podstawowych czynności

  • udzielanie informacji dotyczących zawarcia związku małżeńskiego obywateli polskich i cudzoziemców

  • prowadzenie rejestrów oraz wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych i zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą

  • sporządzanie aktów małżeństw na podstawie przyjętych zapewnień, zaświadczeń, decyzji administracyjnych, postanowień sądowych oraz odpisów z tych aktów

  • przyjmowanie par zamierzających zawrzeć związek małżeński w USC lub konkordatowy, kompletowanie dokumentów, ustalanie terminów ślubów

  • prowadzenie ewidencji małżeństw, sporządzanie statystyk, prowadzenie korespondencji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (licencjat) - administracja, nauki społeczne

  • wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym obsługi klienta

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej i obsłudze klienta

  • wiedza z zakresu prawa rodzinnego

Wymagane dokumenty

cv i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje-do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_USC_198.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-11-05 13:20