Oferta: ds. rejestracji stanu cywilnego
Data publikacji: 2014-02-06
Nr ref.: USC /12/2014
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. rejestracji stanu cywilnego
Informacje dodatkowe: Praca na czas określony do 30.11.2014r
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-02-21
Zakres podstawowych czynności
- obsługa klientów w ramach rejestracji urodzeń i małżeństw
- sporządzanie aktów oraz odpisów aktów urodzenia i małżeństwa
- sporządzanie protokołów przyjęcia i oświadczeń, sporządzanie zapewnień oraz zaświadczeń przewidzianych odpowiednimi przepisami prawnymi
- prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją urodzeń i małżeństw
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - humanistyczne
- minimum roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych
z obsługą klienta - znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- wysoki poziom umiejętności społecznych, wysoka kultura osobista
- dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Ms Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
- znajomość przepisów prawnych z zakresu aktów stanu cywilnego wraz z rozporządzeniem wykonawczym
- szkolenia/kursy w zakresie obsługi klienta
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami. Stanowisko pracy nie dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-02-21 12:22