Oferta: ds. rejestracji stanu cywilnego

Data publikacji: 2014-02-06
Nr ref.: USC /12/2014
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. rejestracji stanu cywilnego
Informacje dodatkowe: Praca na czas określony do 30.11.2014r

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-02-21

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa klientów w ramach rejestracji urodzeń i małżeństw
  • sporządzanie aktów oraz odpisów aktów urodzenia i małżeństwa 
  • sporządzanie protokołów przyjęcia i oświadczeń, sporządzanie zapewnień oraz zaświadczeń przewidzianych odpowiednimi przepisami prawnymi
  • prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją urodzeń i małżeństw

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - humanistyczne
  • minimum roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych
    z obsługą klienta
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, wysoka kultura osobista
  • dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Ms Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu aktów stanu cywilnego wraz z rozporządzeniem wykonawczym
  • szkolenia/kursy w zakresie obsługi klienta

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami. Stanowisko pracy nie dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-02-21 12:22