Oferta: udostępniania danych z aktów stanu cywilnego
Data publikacji: 2015-02-03
Nr ref.: USC /17/2015
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: udostępniania danych z aktów stanu cywilnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-03-03
Zakres podstawowych czynności
- obsługa klientów w sprawach odpisów aktów stanu cywilnego (przyjmowanie wniosków, ich rejestracja oraz wydawanie odpisów i zaświadczeń)
- sporządzanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń z ksiąg i akt zbiorowych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego
- potwierdzanie danych osobowych zawartych w aktach stanu cywilnego na potrzeby organów wydających dowody osobiste oraz ewidencji ludności
- udostępnianie ksiąg stanu cywilnego oraz skorowidzów aktów zgonu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki społeczne, humanistyczne
- doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych ze stosowaniem procedury administracyjnej i bezpośrednią obsługą klienta
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i prawa o aktach stanu cywilnego
- sumienność, skrupulatność, dokładność
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z rejestracją stanu cywilnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca biurowo-administracyjna przy komputerze, wymaga sprawnego
i bezpośredniego komunikowania się z klientami. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-03-03 08:11