Oferta: ds. rejestracji stanu cywilnego

Data publikacji: 2024-06-11
Nr ref.: SC/93/2024
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. rejestracji stanu cywilnego

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-07-29

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa klientów w zakresie rejestracji stanu cywilnego
  • sporządzanie protokołów, projektów aktów oraz odpisów aktów stanu cywilnego
  • aktualizowanie rejestru PESEL w zakresie nadawania numeru, usuwania niezgodności, występowania z wnioskami o ich usunięcie, informacji z zgonie oraz o unieważnieniu dowodu osobistego
  • prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z rejestracją stanu cywilnego
  • przekazywanie danych statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego
  • prowadzenie postępowań związanych z unieważnianiem aktów stanu cywilnego i wzmianek dodatkowych
  • prowadzenie spraw związanych z jubileuszami długoletniego pożycia małżeńskiego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy administracyjnej związanej ze bezpośrednią obsługą klienta
  • znajomość przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, w tym profesjonalnej obsługi klienta
  • umiejętność stosowania przepisów prawnych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - administracyjne, nauki społeczne, ekonomiczne
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • doświadczenie w pracy administracyjnej związanej ze stosowaniem przepisów prawnych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy - ul. Libelta 16/20
  • praca  administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta
  • bezpośredni kontakt z i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_SC_93_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2024-07-29 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2024-07-29 10:13