Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2013-03-04
Nr ref.: BA/11/2013
Wydział: Wydział Budżetu i Kontrolingu
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-04-05
Zakres podstawowych czynności
- obsługa kancelaryjna Wydziału
- obsługa organizacyjna i administracyjna dyrekcji
- prowadzenie wybranych spraw kadrowych pracowników Wydziału
- prowadzenie rejestrów i ewidencji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej związane z obsługą klienta
- dobra umiejętność organizacji pracy
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym - Pakiet Office
- dobra znajomość j. angielskiego
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z obsługą sekretariatu
- doświadczenie w administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym na stronie:bip.city.poznan
Inne informacje:
Warunki pracy: praca w dużej części przy komputerze, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy częściowo dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze wba.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-04-05 08:31