Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2024-07-23
Nr ref.: BK/115/2024
Wydział: Wydział Budżetu i Kontrolingu
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-08-23
Zakres podstawowych czynności
- obsługa administracyjna Wydziału w zakresie czynności kancelaryjnych
- prowadzenie spraw związanych z aktami wewnętrznymi Wydziału oraz sprawozdawczością
- prowadzenie spraw organizacyjnych i niektórych spraw kadrowych Wydziału
- prowadzenie ewidencji i rejestrów Wydziału
- udział w przygotowywaniu i obsłudze spotkań Dyrekcji Wydziału
- bezpośrednia obsługa klienta
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum rok stażu pracy
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, skrupulatność
- bardzo dobra umiejętności obsługi programów pakietu Office
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- kierunki studiów: ekonomiczne, administracja
- kurs/szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu
- doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub na stanowisku asystenckim
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: pl. Kolegiacki 17
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_BK_115_2024.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2024-08-23 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2024-08-23 12:42