Oferta: ds. ewidencji działalności gospodarczej

Data publikacji: 2017-02-14
Nr ref.: DGR/20/2017
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. ewidencji działalności gospodarczej

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-03-09

Zakres podstawowych czynności

Samodzielne prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem działalności gospodarczej, w tym między innymi:

  • przyjmowanie, rozpatrywanie, analiza pod względem formalnym i prawnym wniosków o wpis lub zmianę wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz innych wniosków dotyczących wykonywania działalności gospodarczej
  • udzielanie informacji w zakresie CEIDG
  • wydawanie duplikatów decyzji o wykreśleniu wpisu z gminnej ewidencji działalności gospodarczej
  • prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z ewidencją działalności gospodarczej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, prawo, kierunki ekonomiczne
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
  • umiejętność komunikacji i współpracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z ewidencją działalności gospodarczej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, związana z bezpośrednią obsługą
klienta; dostęp do miejsca pracy jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_DGR_20_2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru - rekrutacja nr ref. DGR/20/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2017-03-09 12:31