Oferta: ds. handlu i obsługi zezwoleń
Data publikacji: 2009-01-27
Nr ref.: WDG/20/2009
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. handlu i obsługi zezwoleń
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-02-19
Zakres podstawowych czynności
prowadzenie okresowych analiz i statystyk dot. działalności handlowej na terenie miasta Poznania
opracowywanie informacji dot. zmian w strukturze i organizacji sieci handlowej w Poznaniu
udział w projektach dot. zmian w strukturze i organizacji handlu w Poznaniu
kontrole funkcjonowania targowisk detalicznych i hurtowych
kontrola przedsiębiorców pod kątem przestrzegania wymogów określonych w ustawie Prawo działalności gospodarczej
obsługa wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - administracyjne, prawnicze, ekonomiczne
dwuletnie doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
znajomość ustawy prawo działalności gospodarczej i ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
umiejętność dokonywania analiz prawnych i redagowania aktów prawnych
umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office) w stopniu bardzo dobrym
komunikatywność
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w rejestracji działalności gospodarczej
znajomość reguł postępowania kontrolnego
znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (korekta literówki) (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-02-19 10:59