Oferta: ds. obsługi zezwoleń

Data publikacji: 2009-02-20
Nr ref.: WDG/40/2009
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. obsługi zezwoleń

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-03-31

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie okresowych analiz i statystyk dot. działalności handlowej na terenie miasta Poznania

  • opracowywanie informacji dot. zmian w strukturze i organizacji sieci handlowej w Poznaniu

  • udział w projektach dot. zmian w strukturze i organizacji handlu w Poznaniu

  • kontrole funkcjonowania targowisk detalicznych i hurtowych

  • kontrola przedsiębiorców pod kątem przestrzegania wymogów określonych w ustawie Prawo działalności gospodarczej

  • obsługa wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracyjne, prawnicze, ekonomiczne

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

  • znajomość ustawy prawo działalności gospodarczej i ustawy o swobodzie działalności gospodarczej

  • umiejętność dokonywania analiz prawnych i redagowania aktów prawnych

  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office) w stopniu bardzo dobrym

  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w rejestracji działalności gospodarczej

  • znajomość reguł postępowania kontrolnego

  • znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WDG_40_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-31 11:07