Oferta: ds. obsługi zezwoleń

Data publikacji: 2007-08-28
Nr ref.: WGD/185/2007
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. obsługi zezwoleń

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-01

Zakres podstawowych czynności

  • współpraca w prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem, odmową udzielenia, cofaniem, wymianą i stwierdzeniem wygaśnięcia zezwoleń na tworzenie i działanie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych
  • prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń
  • opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących działalności gospodarczej posiadaczy zezwoleń
  • udzielanie informacji wniosków przedsiębiorcach posiadających zezwolenia dla potrzeb organów sprawiedliwości oraz osób fizycznych wniosków prawnych
  • obsługa wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe licencjacie - administracyjne, ekonomiczne, politologiczne
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office) w stopniu bardzo dobrym
  • roczny staż pracy w jednostkach administracji
  • obowiązkowość, dokładność

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy znajomość wychowaniu znajomość trzeźwości znajomość przeciwdziałaniu alkoholizmowi
  • znajomość ustawy prawo gospodarcze znajomość ustawy znajomość swobodzie działalności gospodarczej

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, z zaznaczonym numerem referencyjnym

Informacja o wyniku naboru

C:\NOVELL\Moje dokumenty\rekrutacja\WDG_185.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-01 12:30