Oferta: ds. ewidencji działalności gospodarczej
Data publikacji: 2020-07-27
Nr ref.: DGR/106/2020
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. ewidencji działalności gospodarczej
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-09-30
Zakres podstawowych czynności
samodzielne prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem działalności gospodarczej, w tym między innymi:
- przyjmowanie, rozpatrywanie, analiza pod względem formalnym i prawnym wniosków o wpis lub zmianę wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz innych wniosków dotyczących wykonywania działalności gospodarczej
- udzielanie informacji w zakresie CEIDG i gminnej ewidencji działalności gospodarczej (EDG)
- prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z ewidencją działalności gospodarczej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej roczny staż pracy
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- znajomość przepisów ustaw Konstytucji biznesu
- dobra umiejętność obsługi komputera
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
- doświadczenie w pracy związanej ze stosowaniem ustaw o działalności gospodarczej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-09-30 12:18