Oferta: ds. licencji, zezwoleń na transport drogowy

Data publikacji: 2020-07-17
Nr ref.: DGR/100/2020
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. licencji, zezwoleń na transport drogowy

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-09-09

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, cofnięciem, zawieszeniem oraz stwierdzeniem wygaśnięcia zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy oraz licencji  w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, a także zaświadczeń na wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne
  • współpraca z innymi instytucjami oraz służbami kontrolnymi w zakresie polityki dotyczącej działań kontrolnych w stosunku do przewoźników wykonujących transport drogowy
  • przeprowadzanie kontroli zgodności prowadzonej działalności gospodarczej przez przewoźnika drogowego w zakresie spełniania wymogów ustawowych
  • prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz "innych obiektów", w których świadczone są usługi hotelarskie

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym oraz technik i procedur prowadzenia kontroli
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
  • umiejętność analizowania i interpretowania przepisów prawnych

umiejętność pracy w zespole

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie administracyjne w podmiotach związanych ze świadczeniem usług transportowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_100_20.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2020-09-09 07:57