Oferta: ds. wspierania przedsiębiorczości i ewidencji działalności gospodarczej

Data publikacji: 2025-03-07
Nr ref.: DGR/61/2025
Wydział: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Stanowisko: ds. wspierania przedsiębiorczości i ewidencji działalności gospodarczej

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie, organizowanie i realizowanie wydarzeń z zakresu wspierania przedsiębiorczości
  • współpraca z uczelniami, instytucjami, przedsiębiorcami, instytucjami naukowo-badawczymi
  • nawiązywanie współpracy z jednostkami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi w celu organizacji szkoleń, spotkań, warsztatów, doradztwa i wydarzeń z zakresu wspierania przedsiębiorczości
  • prowadzenie spotkań i szkoleń
  • obsługa klienta, także w języku angielskim
  • redagowanie i aktualizacja portali i profili w mediach społecznościowych Oddziału
  • udzielanie informacji w zakresie CEIDG

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w organizacji spotkań, konferencji, wydarzeń i/ lub w realizacji zadań związanych marketingiem, public relations, reklamą
  • wiedza dotycząca przepisów z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
  • przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej
  • doświadczenie w redagowaniu stron internetowych i/ lub w obsłudze mediów społecznościowych

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu przestrzeni biznesowej Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-03-17.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2025-03-07 00:00
Opis zmian: ogloszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2025-03-07 10:03