Oferta: ds. administracyjnych
Data publikacji: 2014-07-24
Nr ref.: FN/59/2014
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. administracyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-08-25
Zakres podstawowych czynności
- prace związane z obsługą administracyjną Wydziału (koordynowanie przepływu korespondencji i archiwizacji dokumentacji, prowadzenie ewidencji pieczęci, umów, zamówień i zleceń, prowadzenie i aktualizowanie zbioru informacji adresowych i telefonicznych, prowadzenie bazy uprawnień do systemu rezerwacji)
- sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych
- zamieszczanie materiałów informacyjnych w Biuletynie Informacji Publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 letnie doświadczenie na stanowiskach administracyjno - biurowych
w jednostkach administracji publicznej - wiedza z zakresu stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się
z innymi pracownikami, stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-08-25 13:38