Oferta: ds. analizy płynności finansowej
Data publikacji: 2023-12-06
Nr ref.: FN/195/2023
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. analizy płynności finansowej
Informacje dodatkowe: ODDZIAŁ OBSŁUGI ZADŁUŻENIA
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-01-16
Zakres podstawowych czynności
- analizowanie płynności finansowej budżetu Miasta i możliwości lokowania wolnych środków pieniężnych;
- związane z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta
- monitorowanie stanu środków na rachunkach bankowych Miasta i jednostek
- negocjowanie oprocentowania lokat bankowych
- przekazywanie środków z rachunku budżetu na rachunki jednostek na realizację wydatków
- rejestrowanie dyspozycji w systemie finansowo-księgowym
- monitorowanie wpływów na rachunek budżetu środków pochodzących z budżetu państwa i od innych dysponentów
- sporządzanie analiz w zakresie wykorzystywanych przez Miasto instrumentów finansowych
- prowadzenie ewidencji lokat terminowych
- obsługa finansowa pożyczek udzielanych przez Miasto
- sporządzanie raportów i sprawozdań wewnętrznych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 letni staż pracy
- doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi finansowej lub w sektorze bankowym w obsłudze klientów instytucjonalnych
- zdolności analityczne - umiejętność sporządzania raportów i analiz finansowych
- sprawna obsługa pakietu MS Office, zwłaszcza Excela i narzędzi bankowości elektronicznej
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- studia podyplomowe z bankowości lub finansów
- doświadczenie w obsłudze zadłużenia w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość języka angielskiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy - pl. Kolegiacki 17
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośrednia współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit,Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_FN_195_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa-Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2024-01-16 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2024-01-16 14:43