Oferta: ds. egzekucji administracyjnej
Data publikacji: 2012-04-27
Nr ref.: WFN/10/2012
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. egzekucji administracyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-05-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie należności pieniężnych
- współdziałanie w toku egzekucji z innymi organami administracji
- prowadzenie rejonu egzekucyjnego
- przydział służby poborcom
- rozliczanie poborców - merytoryczne i rachunkowe sprawdzenie i odbiór służby
- ewidencjonowanie w systemie informatycznym czynności egzekucyjnych oraz wprowadzanie tytułów wykonawczych
- prowadzenie księgowości oddziału, w tym : prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych, dokonywanie przelewów wyegzekwowanych kwot na konta wierzycieli, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, prawo, ekonomiczne
- doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej lub instytucjach finansowych
- wiedza z zakresu windykacji i egzekucji należności pieniężnych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Wymagania dodatkowe
- szkolenia z zakresu egzekucji administracyjnej
- doświadczenie zawodowe w dziale egzekucyjnym w administracji publicznej lub innych podmiotach gospodarczych
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca w budynku niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach , sporadycznie związana z przemieszczaniem się na terenie m. Poznania, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami, innymi stanowiskami i instytucjami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewfnegzek.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-05-28 13:10