Oferta: ds. egzekucji administracyjnej

Data publikacji: 2012-04-27
Nr ref.: WFN/10/2012
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. egzekucji administracyjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-05-28

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie należności pieniężnych
  • współdziałanie w toku egzekucji z innymi organami administracji
  • prowadzenie rejonu egzekucyjnego
  • przydział służby poborcom
  • rozliczanie poborców - merytoryczne i rachunkowe sprawdzenie i odbiór służby
  • ewidencjonowanie w systemie informatycznym czynności egzekucyjnych oraz wprowadzanie tytułów wykonawczych
  • prowadzenie księgowości oddziału, w tym : prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych, dokonywanie przelewów wyegzekwowanych kwot na konta wierzycieli, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracja, prawo, ekonomiczne
  • doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej lub instytucjach finansowych
  • wiedza z zakresu windykacji  i egzekucji należności pieniężnych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
  • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu egzekucji administracyjnej
  • doświadczenie zawodowe w dziale egzekucyjnym w administracji publicznej lub innych podmiotach gospodarczych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca w budynku niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach , sporadycznie związana z przemieszczaniem się na terenie m. Poznania, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami, innymi stanowiskami i instytucjami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewfnegzek.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-05-28 13:10