Oferta: ds. ewidencji

Data publikacji: 2015-07-10
Nr ref.: FN /91/2015
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. ewidencji
Informacje dodatkowe: Oddział Egzekucyjny

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-09-23

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, sprawdzanie  i wprowadzenie do systemu informatycznego tytułów wykonawczych 
  • rozliczanie wyegzekwowanych kwot
  • ewidencjonowanie w systemie informatycznym czynności egzekucyjnych
  • dekretowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
  • obsługa interesantów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w działach egzekucyjnych w administracji publicznej, kancelariach komorniczych lub innych podmiotach gospodarczych
  • znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej należności i kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • sumienność, staranność, skrupulatność
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, administracyjne
  • studia podyplomowe z zakresu podatków/egzekucji administracyjnej
  • doświadczenie w obsłudze klienta w instytucjach usług finansowych lub w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-09-23 12:10