Oferta: ds. kancelaryjnych
Data publikacji: 2018-06-12
Nr ref.: FN/118/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. kancelaryjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-07-13
Zakres podstawowych czynności
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- przedkładanie zastępcy dyrektora pism i korespondencji do podpisu
- koordynowanie wymiany pism komorniczych i sądowych
- obsługa administracyjna oddziałów podatkowych, w tym: sporządzanie wniosków o nadanie upoważnień do Mapy Miejskiej oraz ich aktualizowanie, sporządzanie list obecności pracowników, przekazywanie wniosków urlopowych, zamawianie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia, zgłaszanie i aktualizowanie bazy uprawnień dostępu do pomieszczeń - SAIK
- udostępnianie informacji publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na stanowiskach obsługi administracyjnej lub sekretarsko-asystenckich
- umiejętność szybkiego wprowadzania danych do rejestrów/baz obsługi elektronicznej (korespondencja, dekretowanie dokumentów finansowych)
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- dobra znajomość Pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- oryginały świadectw pracy, oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; wymaga sprawnego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-07-13 11:57