Oferta: ds. kancelaryjnych
Data publikacji: 2007-06-13
Nr ref.: WFN/132/2007
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. kancelaryjnych
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo do końca 2007r
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-07-16
Zakres podstawowych czynności
• prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• prowadzenie i aktualizowanie zbioru informacji adresowych i telefonicznych, zbioru bieżącej informacji wydziałowej
• prowadzenie obsługi sekretarskiej Z-cy Dyrektora wydziału
• przygotowywanie i aktualizacja wniosków o wydanie upoważnień Prezydenta Miasta Poznania i Skarbnika Miasta
• prowadzenie spraw zaopatrzenia w artykuły biurowe dla wydziału
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - administracja
• wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
• umiejętność redagowania pism
Wymagania dodatkowe
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
• kursy i szkolenia z zakresu obsługi klienta, sekretariatu
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-07-16 12:58