Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2018-10-16
Nr ref.: FN/195/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. kontroli
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-11-29
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą opodatkowania nieruchomości (prowadzenie postępowań kontrolnych i oględzin nieruchomości, badanie ksiąg wieczystych, pozyskiwanie dowodów i informacji dotyczących nieruchomości nie zgłoszonych do opodatkowania, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie sprawozdań pokontrolnych)
- prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości (kontrola deklaracji podatkowych oraz informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, sprawdzanie danych
o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych, składanie doniesień karnych skarbowych, prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, analiza danych
o nieruchomościach z systemu informacji przestrzennej SIP, obsługa podatników)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi/kursami z zakresu podatków lub finansów
- praktyka w zakresie kontroli w jednostkach administracji publicznej lub w doradztwie podatkowym
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- umiejętność sprawnego redagowania pism i formułowania wniosków
- asertywność
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu podatków/finansów
- kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa podatkowego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-11-29 14:07