Oferta: ds. księgowości

Data publikacji: 2015-06-26
Nr ref.: FN/87/2015
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-08-07

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowo- księgowa w zakresie wydatków wydziałów Urzędu Miasta, w tym m. in. sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów finansowo- księgowych oraz delegacji krajowych i zagranicznych, sporządzanie i realizacja przelewów, kontrolowanie terminów rozliczeń zaliczek udzielanych pracownikom, sprawdzanie i rozliczanie kart kredytowych, księgowanie, sprawdzanie i wystawianie potwierdzeń sald, prowadzenie ewidencji i korespondencji w zakresie zajęć komorniczych
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań w zakresie majątku Urzędu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki ekonomiczne
  • 4 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających wiedzy z zakresu księgowości i podatków
  • doświadczenie w zakresie podatku VAT
  • wiedza merytoryczna i praktyczna z zakresu rachunkowości oraz znajomość przepisów dotyczących klasyfikacji budżetowej
  • umiejętności analityczne oraz umiejętność wnikliwej analizy przepisów prawa

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu finansów
  • kursy z zakresu rachunkowości budżetowej, podatku VAT
  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-08-07 08:58