Oferta: ds. księgowości (oddz. księgowości urzędu miasta - dwa stanowiska)

Data publikacji: 2008-07-10
Nr ref.: WFN/143/2008
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. księgowości (oddz. księgowości urzędu miasta - dwa stanowiska)

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-19

Zakres podstawowych czynności

dla stanowiska nr 1:

- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w zakresie wydatków Urzędu

- uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych w zakresie wydatków w poszczególnych rozdziałach klasyfikacji budżetowej oraz zadań budżetowych

- sporządzanie okresowych sprawozdań i opracowań, zwłaszcza informacji o wykonaniu budżetu

- sporządzanie budżetu zadaniowego dla oddziału

dla stanowiska nr 2:

- sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym

- dokonywanie zapłaty zobowiązań, sporządzanie przelewów oraz ich realizacja

- wprowadzanie dokumentów zaliczeniowych do modułu "Należności i zobowiązania"

- kontrolowanie prawidłowego opisu faktur pod względem merytorycznym, jak również klasyfikacji budżetowej oraz zadania budżetowego

- sporządzanie przelewów zagranicznych

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - ekonomia

- doświadczenie w działach finansowo-księgowych

- bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości budżetowej

- znajomość klasyfikacji budżetowej

- umiejętność obsługi komputerowych systemów księgowych oraz programów Pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie w działach księgowych w jednostkach administracji publicznej

- wiedza w zakresie budżetu zadaniowego

- znajomość budżetu miasta

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WFN_143.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-08-19 10:47