Oferta: ds. obsługi zadłużenia

Data publikacji: 2013-10-16
Nr ref.: ref. FN/52/2013
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. obsługi zadłużenia

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-11-26

Zakres podstawowych czynności

  • monitorowanie poziomu płynności finansowej Miasta
  • negocjowanie oprocentowania lokat bankowych w zakresie lokowania czasowo wolnych środków
  • uruchamianie kredytów krótkoterminowych oraz ich obsługa
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta
  • obsługa finansowa zaciągniętych przez Miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji
  • wypełnianie obowiązków Miasta dotyczących udzielonych poręczeń oraz realizacja zadań w zakresie zawartych przez Miasto umów wsparcia
  • analiza danych finansowych w zakresie stosowanych przez Miasto instrumentów finansowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomiczne
  • min. rok doświadczenia w bankowości w zakresie obsługi klientów instytucjonalnych lub
    w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowiskach związanych z obsługą finansową
  • wiedza z zakresu bankowości i finansów publicznych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) i bankowości elektronicznej

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu bankowości lub finansów
  • doświadczenie w obsłudze zadłużenia w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2013-11-26 12:02