Oferta: ds. obsługi zadłużenia (oddział realizacji budżetu miasta)
Data publikacji: 2012-07-10
Nr ref.: WFN/28/2012
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. obsługi zadłużenia (oddział realizacji budżetu miasta)
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-08-10
Zakres podstawowych czynności
- obsługa finansowa budżetu i zadłużenia Miasta
- wypełnianie obowiązków informacyjnych związanych z emisją obligacji
- udział w sporządzaniu sprawozdań wymaganych przepisami, w tym dokumentów informacyjnych oraz raportów dot. wyemitowanych przez Miasto obligacji
- sporządzanie projektów aktów prawnych związanych z zadłużeniem Miasta
- analiza danych finansowych oraz sporządzanie prognoz finansowych dot. zadłużenia Miasta i jego obsługi
- udział w procesie zarządzania płynnością finansową
- prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze
- doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą zadłużenia w bankowości lub w jednostkach sektora finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych
- znajomość reguł i procedur obowiązujących na rynku obligacji w zakresie ich emisji, obrotu i wykupu
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz systemu bankowości elektronicznej
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowiskach związanych z emisją i obrotem obligacjami
- umiejętność obsługiwania systemów obsługi świadczeń dot. obligacji wyemitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.,Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewfnobszadl.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-08-10 09:40