Oferta: ds. obsługi zadłużenia (oddział realizacji budżetu miasta)

Data publikacji: 2012-07-10
Nr ref.: WFN/28/2012
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. obsługi zadłużenia (oddział realizacji budżetu miasta)

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-08-10

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa finansowa budżetu i zadłużenia Miasta
  • wypełnianie obowiązków informacyjnych związanych z  emisją obligacji
  • udział w sporządzaniu sprawozdań wymaganych przepisami, w tym dokumentów informacyjnych oraz raportów dot. wyemitowanych przez Miasto obligacji
  • sporządzanie projektów aktów prawnych związanych z zadłużeniem Miasta
  • analiza danych  finansowych oraz sporządzanie  prognoz finansowych dot. zadłużenia Miasta i jego obsługi
  • udział w procesie zarządzania płynnością finansową
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umowy obsługi bankowej budżetu Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą zadłużenia w bankowości lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu  finansów publicznych
  • znajomość reguł i procedur obowiązujących na rynku obligacji w zakresie ich emisji, obrotu i wykupu
  • bardzo dobra znajomość  Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz systemu bankowości elektronicznej

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z emisją i obrotem obligacjami
  • umiejętność obsługiwania systemów obsługi świadczeń dot. obligacji wyemitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca  przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z pracownikami i instytucjami; dostęp do budynku oraz  windy dostosowane  do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.,Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewfnobszadl.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-08-10 09:40