Oferta: ds. podatków i opłat
Data publikacji: 2016-07-27
Nr ref.: FN/96/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków i opłat
Informacje dodatkowe: Oddział Podatków i Opłat Lokalnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-08-29
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowania w zakresie udzielania ulg w spłacie należności w tym m.in.: prowadzenie ewidencji wniosków, sprawdzanie wniosków pod kątem formalno-prawnym, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, dokonywanie oględzin nieruchomości, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń o pomocy de minimis dla zakładów pracy chronionej i beneficjentów pomocy publicznej
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością
- współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu wyjaśniania spraw będących przedmiotem prowadzonych postępowań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
- dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, o pomocy publicznej oraz KPA
- umiejętność analizy sprawozdań finansowych i aktów prawnych
- umiejętność redagowania pism oraz sporządzania raportów
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie na kierunkach: prawo, administracja podatkowa, ekonomiczne
- studia podyplomowe w obszarach: podatki, finanse publiczne
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w obszarze usług finansowych/podatkowych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna gł. przy komputerze, bezpośrednia obsługa klienta, stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-29 14:36