Oferta: ds. podatków od nieruchomości
Data publikacji: 2016-05-25
Nr ref.: FN /61/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków od nieruchomości
Informacje dodatkowe: Oddział Podatku od Nieruchomości Osób Prawnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-15
Zakres podstawowych czynności
1. prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości osób prawnych, m.in.:
- prowadzenie postępowań podatkowych zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej
- sprawdzanie danych o nieruchomościach w elektronicznych księgach wieczystych
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej nieruchomości
- przygotowywanie doniesień karnych skarbowych i zaświadczeń o pomocy de minimis
- współpraca z jednostkami miejskimi w sprawach dotyczących opodatkowania nieruchomości
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów
2. przygotowywanie danych do sprawozdań i planowania budżetu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawo
- min. roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych lub w innych podmiotach w zakresie spraw podatkowych
- znajomość przepisów dotyczących podatku od nieruchomości i Ordynacji podatkowej
- doświadczenie w obsłudze klienta w jednostkach administracji publicznej lub usługach finansowych
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu: podatków, finansów publicznych lub prawa administracyjnego
- praktyka w zakresie stosowania prawa podatkowego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-07-15 10:44