Oferta: ds. podatków od nieruchomości
Data publikacji: 2017-12-06
Nr ref.: FN /192/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. podatków od nieruchomości
Informacje dodatkowe: Oddział Podatku od Nieruchomości Osób Fizycznych, Rolnego i Leśnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-10
Zakres podstawowych czynności
- weryfikowanie składanych informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych oraz prowadzenie czynności sprawdzających
- prowadzenie postępowań podatkowych zgodnie z Ordynacja podatkową
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej nieruchomości
- kontrola składanych informacji o nieruchomościach i obiektach oraz prowadzenie czynności sprawdzających, w tym weryfikacja opodatkowania nieruchomości
- składanie doniesień karnych skarbowych
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa podatników
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w administracji publicznej w obszarze finansów/podatków lub w innych podmiotach w zakresie doradztwa podatkowego
- znajomość przepisów podatkowych - podatek od nieruchomości i Ordynacja podatkowa
- umiejętność redagowania pism
- samodzielność w pracy, asertywność
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: ekonomiczne, administracyjne, prawo
- doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-01-10 09:57