Oferta: ds.podatku vat
Data publikacji: 2016-07-11
Nr ref.: FN/83/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds.podatku vat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-08-26
Zakres podstawowych czynności
- ustalanie zasad obliczania wskaźnika do odliczonego podatku VAT
- przygotowywanie wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów ustawy o VAT na wnioski jednostek miejskich objętych centralizacją rozliczeń VAT
- przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez jednostki budżetowe Miasta, samorządowe zakłady budżetowe oraz jednostki księgujące Urzędu
- prowadzenie korespondencji z organami podatkowymi
w zakresie podatku VAT w ramach Miasta - opiniowanie projektów rozporządzeń, ustaw i innych aktów prawnych, współpraca z Zespołem Radców Prawnych
- przygotowywanie odwołań do sądu w zakresie spornych interpretacji przepisów prawa podatkowego, przygotowywanie pism procesowych
- przygotowywanie sprawozdań, analiz oraz prezentacji z zakresu VAT-u
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo
- min. 2 lata doświadczenia w obszarze spraw podatkowych lub prawno-podatkowych
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT
- umiejętność wnikliwej analizy i interpretacji przepisów prawnych
- umiejętność redagowania pism
Wymagania dodatkowe
- aplikacja radcowska
- kursy, szkolenia/studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, finansów publicznych
- doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się
z instytucjami zewnętrznymi; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-26 08:53