Oferta: ds. rozliczeń
Data publikacji: 2018-06-21
Nr ref.: FN /125/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-07-20
Zakres podstawowych czynności
- rozliczanie wyegzekwowanych kwot i sporządzanie planów ich podziału
- współpraca z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi w prowadzeniu egzekucji
- prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych i sporządzanie przelewów
- księgowanie kosztów egzekucyjnych oraz kwot wpływających na rachunek bankowy
- współpraca z bankiem w sprawach dotyczących rachunku bankowego
- wystawianie faktur VAT przy sprzedaży ruchomości zajętych w toku postępowania egzekucyjnego
- wprowadzanie dokumentów do Centralnego Rejestru Umów
- sporządzanie sprawozdań budżetowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w działach finansowych lub księgowości
- znajomość przepisów dotyczących postępowania egzekucyjnego w administracji oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawo
- doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych lub w działach egzekucyjnych w administracji publicznej, kancelariach komorniczych lub innych podmiotach gospodarczych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- oryginały świadectw pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie należy okazać na rozmowie kwalifikacyjnej"
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_FN_125_2018.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aleksandra Dąbrowska
Data i godzina publikacji: 2018-07-20 13:51