Oferta: ds. rozliczeń podatkowych

Data publikacji: 2014-01-30
Nr ref.: FN/8/2014
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. rozliczeń podatkowych
Informacje dodatkowe: Oddział Księgowości Urzędu Miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-02-19

Zakres podstawowych czynności

  • sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT - 7 z księgi Urzędu i zbiorczej deklaracji
    VAT - 7 Miasta
  • ustalanie dla Miasta procentowego wskaźnika struktury do odliczania podatku VAT naliczonego
  • dokonanie rocznej korekty deklaracji VAT- 7 z Księgi Urzędu oraz Miasta
  • dokonanie zbiorczej rocznej korekty deklaracji VAT- 7 dla Miasta
  • dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT pomiędzy poszczególnymi jednostkami Urzędu i Miasta
  • udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału Finansowego oraz miejskich jednostek budżetowych w zakresie rozliczania podatków VAT, CIT i PIT

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawnicze lub inne kierunki uzupełnione kursami/studiami podyplomowymi z rachunkowości
  • 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z rozliczaniem podatku VAT
  • dobra znajomość przepisów z zakresu podatku od towarów i usług (podatek VAT i CIT)

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu rachunkowości ·       
  • znajomość klasyfikacji budżetowej
  • doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze; wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-02-19 15:06