Oferta: ds. spadków
Data publikacji: 2018-11-26
Nr ref.: FN/213/2018
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. spadków
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-01-14
Zakres podstawowych czynności
- gromadzenie i analiza informacji dotyczącej możliwości nabycia spadku przez Miasto Poznań
- prowadzenie ewidencji spraw związanych z nabyciem spadku przez Miasto Poznań
- współpraca i monitorowanie spraw sądowych w sprawach spadkowej prowadzonych przez radcę prawnego
- nadzorowanie i uczestniczenie w postępowaniu o spis inwentarza przed Komornikiem Sądowym
- przygotowywanie informacji dotyczącej nabytych aktywów i pasywów wraz z propozycją ich zagospodarowania przez wydziały UMP
- sporządzanie informacji, analiz, prezentacji i raportów służących monitorowaniu postępowań w sprawach nabycia spadku przez Miasto Poznań
- przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego i innych aktów prawnych stosowanych przez Wydział
- przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta
- pomoc prawna w zakresie stosowania m. in. przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z doradztwem prawnym
- wiedza z zakresu prawa cywilnego, postepowania cywilnego, prawa podatkowego, finansów publicznych, prawa upadłościowego i naprawczego oraz kpa
- znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy publicznej, egzekucji administracyjnej
- umiejętność redagowania pism i tworzenia aktów prawa miejscowego
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego
- kursy, szkolenia z zakresu finansów publicznych
- aplikacja radcowska
- doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z instytucjami zewnętrznymi; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2019-01-14 13:03