Oferta: ds.ulg
Data publikacji: 2021-08-25
Nr ref.: FN/156/2021
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds.ulg
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-09-23
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowania w zakresie indywidualnych wniosków o udzielenie ulg w spłacie należności:
- prowadzenie ewidencji wniosków
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego
- dokonywanie oględzin nieruchomości w postępowaniu o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych, analizowanie wniosków i złożonej dokumentacji, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawie ulg
- prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o umorzeniu z urzędu zaległości podatkowych
- przygotowywanie postanowień i zaświadczeń o pomocy de minimis
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością:
- prowadzenie ewidencji udzielonych ulg
- sporządzanie sprawozdań i informacji o udzielonych ulgach i pomocy publicznej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w stosowaniu przepisów prawa podatkowego oraz pomocy publicznej
- znajomość przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pomocy publicznej oraz o podatkach i opłatach lokalnych
- umiejętność analizy sprawozdań finansowych oraz przepisów prawnych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: prawo, ekonomiczne, administracyjne
- studia podyplomowe z zakresu podatków, finansów publicznych lub prawa administracyjnego
- doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej lub w obszarze usług finansowo - podatkowych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_Fn_156_2021.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2021-09-23 00:00
Opis zmian: FN/156/2021 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2021-09-23 11:32