Oferta: kierownik oddziału realizacji budżetu miasta

Data publikacji: 2011-08-18
Nr ref.: FN /60 /2011
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: kierownik oddziału realizacji budżetu miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-10-07

Zakres podstawowych czynności

  1. Koordynowanie pracy Oddziału i nadzór nad  realizacją zadań w zakresie:
    • obsługi finansowo-księgowej dotacji i inwestycji Urzędu
    • obsługi finansowo-księgowej budżetu Miasta
    • sporządzania jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych i pozabudżetowych
    • obsługi wolnych środków i długu Miasta

przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. wykonywanych zadań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - ekonomia, finanse i bankowość lub inne,  wyższe magisterskie i studia podyplomowe o kierunku związanym z rachunkowością i finansami publicznymi
  • minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe w tym, trzy lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zadaniami na stanowisku
  • dwa lata doświadczenia w pracy w służbach finansowych
  • wiedza z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • umiejętność analizy przepisów prawa i sprawozdań finansowych
  • umiejętność zarządzania  zespołem
  • znajomość języka angielskiego  w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/ kursy z zakresu: finanse publiczne, rachunkowość budżetowa,  zarządzanie
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym
  • znajomość budżetu miasta

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym

na stronie:

www.bip.city.poznan.p

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewfnkier.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-10-07 08:00