Oferta: ds. administracyjnych

Data publikacji: 2017-03-02
Nr ref.: FN/40/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. administracyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-13

Zakres podstawowych czynności

  • prace związane z obsługą administracyjną Wydziału (koordynowanie przepływu korespondencji i archiwizacji dokumentacji, prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia, pieczęci, umów, zamówień na materiały biurowe i zleceń, prowadzenie i aktualizowanie zbioru informacji adresowych i telefonicznych, prowadzenie bazy uprawnień do systemu rezerwacji, planu urlopów)
  • sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych
  • zamieszczanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych w Biuletynie Informacji Publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na stanowiskach administracyjno - biurowych w jednostkach administracji publicznej
  •  wiedza z zakresu stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenie na stanowiskach obsługi sekretariatu

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z innymi pracownikami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-04-13 11:52