Oferta: ds. administracyjnych
Data publikacji: 2017-04-06
Nr ref.: FN/63/2017
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: Praca do końca 2017 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-05-05
Zakres podstawowych czynności
- prace pomocnicze związane z obsługą prowadzonej egzekucji administracyjnej i postępowań podatkowych (rejestrowanie korespondencji i tytułów wykonawczych, wysyłanie zawiadomień, rozliczaniem wpłat, księgowanie czynności egzekucyjnych, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie zestawień do windykacji)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w pracy biurowej w tym we wprowadzaniu danych do baz/systemów informatycznych
- znajomość przepisów: Kpa, ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- asertywność, komunikatywność, dokładność, sumienność, terminowość
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej i działania pod presją czasu
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy jednostkach administracji publicznej
- posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze; wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami, innymi pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-05-05 08:33