Oferta: ds. egzekucji administracyjnej

Data publikacji: 2016-09-09
Nr ref.: FN /112/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. egzekucji administracyjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-10-03

Zakres podstawowych czynności

1.   prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, m.in.:

  • przyjmowanie, sprawdzanie i wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu informatycznego
  • rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne
  • przydzielanie służby poborcom i ich rozliczanie
  • ewidencjonowanie czynności egzekucyjnych w systemie informatycznym
  • współdziałanie z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi oraz udzielanie informacji wierzycielom o stanie prowadzonego postępowania egzekucyjnego
  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów

2.   prowadzenie księgowości Oddziału Egzekucji

  • dokonywanie przelewów wyegzekwowanych kwot na konta wierzycieli
  • prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych i księgowanie kosztów egzekucyjnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • min. dwuletnie doświadczenie w administracji publicznej w zakresie egzekucji administracyjnej i obsłudze klienta 
  • doświadczenie w obszarze księgowości
  • znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej należności i windykacji  oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • kursy/szkolenia w zakresie obsługi klienta, księgowości, egzekucji administracyjnej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-10-03 10:39