Oferta: ds. egzekucji administracyjnej
Data publikacji: 2016-09-09
Nr ref.: FN /112/2016
Wydział: Wydział Finansowy
Stanowisko: ds. egzekucji administracyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-10-03
Zakres podstawowych czynności
1. prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, m.in.:
- przyjmowanie, sprawdzanie i wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu informatycznego
- rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne
- przydzielanie służby poborcom i ich rozliczanie
- ewidencjonowanie czynności egzekucyjnych w systemie informatycznym
- współdziałanie z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi oraz udzielanie informacji wierzycielom o stanie prowadzonego postępowania egzekucyjnego
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów
2. prowadzenie księgowości Oddziału Egzekucji
- dokonywanie przelewów wyegzekwowanych kwot na konta wierzycieli
- prowadzenie ewidencji dokonywanych operacji bankowych i księgowanie kosztów egzekucyjnych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- min. dwuletnie doświadczenie w administracji publicznej w zakresie egzekucji administracyjnej i obsłudze klienta
- doświadczenie w obszarze księgowości
- znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej należności i windykacji oraz kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- kursy/szkolenia w zakresie obsługi klienta, księgowości, egzekucji administracyjnej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga bezpośredniej obsługi klienta, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-10-03 10:39